Mechanizmy hry
3 posters
Strana 1 z 1
Mechanizmy hry
zajimalo by me jak presne funguje perk [You must be registered and logged in to see this link.]
a co u minigunu ? vystreli na burst 30 munice, dostanu tedy 30x2 dmg navic ?
kdyz vystrelim z dvouhlavnove brokovnice single strelu dostanu bonus +2dmg, ale co kdyz vystrelim burst ? dostanu bonus 2x2 dmg ?For each level of this Perk, you do +2 points of damage with ranged weapons.
a co u minigunu ? vystreli na burst 30 munice, dostanu tedy 30x2 dmg navic ?
MadMax- Poèet pøíspìvkù : 28
Join date : 30. 03. 10
Re: Mechanizmy hry
takze si vezmu 2x tento perk a budu mit bonus damage u minigunu 120dmg ? to je slusny
MadMax- Poèet pøíspìvkù : 28
Join date : 30. 03. 10
Re: Mechanizmy hry
j ale malokedy trafis vsetkymi nabojmi to fakt len z 1 hexu
Soldak- Poèet pøíspìvkù : 23
Join date : 05. 02. 10
Age : 35
Location : Wasteland
Re: Mechanizmy hry
dalsi dotaz
normalne tezim ore se sledgehammerem, ale jednou jsem jentak zkusil primitive tool..
dostal jsem vic timeout nez normalne a natezil jsem stejne mnozstvi, je mozny ze toho se super sledge natezim vic ?
maji nejake skilly/staty vliv na tezeni ?
a jak rozeznam high ore od normalniho ?
normalne tezim ore se sledgehammerem, ale jednou jsem jentak zkusil primitive tool..
dostal jsem vic timeout nez normalne a natezil jsem stejne mnozstvi, je mozny ze toho se super sledge natezim vic ?
maji nejake skilly/staty vliv na tezeni ?
a jak rozeznam high ore od normalniho ?
MadMax- Poèet pøíspìvkù : 28
Join date : 30. 03. 10
Re: Mechanizmy hry
mam tu dalsi dotaz.. zkoumame jak fungje AP munice vs normalni
pro neznale napisu seznam zkratek ktery se vsude pouzivaj
AP - armor piercing
AC - armor class
DR - damage resistance
DT - damage treshold
adj- adjustment
podle [You must be registered and logged in to see this link.] (pokud jsem to pochopil spravne) funguje AC takto:
X - Y = Z
X = sance na zasah odvozena ze skillu, dostrelu zbrane a vnimani?
Y = AC terce
Z = vysledna sance na zasah
takze AC ovlivnuje pouze sanci na zasah, kolik hrac schyta damage zas ovlivnuje [You must be registered and logged in to see this link.]
u munice na wiki jsou uvedeny tyto udaje,
AC modifier - odecita terci armor class
DR modifier - snizuje terci damage resistance
Damage adj - upravuje damage zbrane, nejsem si jisty jak to funguje
selsky rozum mi tedy rika, ze by AP munice mela fungovat takto:
vyssi sance na zasah za cenu mensiho damage (nevhodne na cile bez brneni)
a normalni munice:
velke damage, ale mala sance na zasah u cil s velkym AP (hrac s combat armorem mk2 napr.)
jenze podle statu munice na wiki to tak vubec nefunguje
muzu ukazat treba na munici do rotacaku:
[You must be registered and logged in to see this link.]
AC mod: 0
DR mod: 35
Damage adj.: 2/1
[You must be registered and logged in to see this link.]
AC mod: 0
DR mod: -35
Damage adj.: 3/4
AP munice vubec neovlivnuje AC, tedy sanci na zasah a JHP munice dokonce pridava terci damage resistance..
nebo treba HN Needler cartridge:
HN Needler Cartridge
AC modifier -10
DR modifier 0
Damage adj 1/1
HN AP Needler Cartridge
AC modifier -10
DR modifier 0
Damage adj 2/1
AC -10 u obou munici
co je teda spatne ? pletu se ja, nebo je chyba ve falloutu/wiki ?
zajimavy odkazy:
[You must be registered and logged in to see this link.]
pro neznale napisu seznam zkratek ktery se vsude pouzivaj
AP - armor piercing
AC - armor class
DR - damage resistance
DT - damage treshold
adj- adjustment
podle [You must be registered and logged in to see this link.] (pokud jsem to pochopil spravne) funguje AC takto:
X - Y = Z
X = sance na zasah odvozena ze skillu, dostrelu zbrane a vnimani?
Y = AC terce
Z = vysledna sance na zasah
takze AC ovlivnuje pouze sanci na zasah, kolik hrac schyta damage zas ovlivnuje [You must be registered and logged in to see this link.]
u munice na wiki jsou uvedeny tyto udaje,
AC modifier - odecita terci armor class
DR modifier - snizuje terci damage resistance
Damage adj - upravuje damage zbrane, nejsem si jisty jak to funguje
selsky rozum mi tedy rika, ze by AP munice mela fungovat takto:
vyssi sance na zasah za cenu mensiho damage (nevhodne na cile bez brneni)
a normalni munice:
velke damage, ale mala sance na zasah u cil s velkym AP (hrac s combat armorem mk2 napr.)
jenze podle statu munice na wiki to tak vubec nefunguje
muzu ukazat treba na munici do rotacaku:
[You must be registered and logged in to see this link.]
AC mod: 0
DR mod: 35
Damage adj.: 2/1
[You must be registered and logged in to see this link.]
AC mod: 0
DR mod: -35
Damage adj.: 3/4
AP munice vubec neovlivnuje AC, tedy sanci na zasah a JHP munice dokonce pridava terci damage resistance..
nebo treba HN Needler cartridge:
HN Needler Cartridge
AC modifier -10
DR modifier 0
Damage adj 1/1
HN AP Needler Cartridge
AC modifier -10
DR modifier 0
Damage adj 2/1
AC -10 u obou munici
co je teda spatne ? pletu se ja, nebo je chyba ve falloutu/wiki ?
zajimavy odkazy:
[You must be registered and logged in to see this link.]
MadMax- Poèet pøíspìvkù : 28
Join date : 30. 03. 10
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|